Äntligen hemma..

ÄNTLIGEN! Jag är hemma :) Asså jag orkar egentligen inte blogga för jag e skit trött vi fick resa sent och jdet jävla planet kom 30 minuter försenad! Så där vart jag sur, haha. Men jag var skit trött o så sen i flyget så sov jag o så väckte pappa mig o sa att vi ska landa o piloten eller han som berättar ( om ni fattar vad jag menar.. ) sa att vi skulle det. Sen så gjorde vi inte det, eller jo efter typ 15 min, asså gissa om jag fick damp! Jag var astrött! Aja , sen så kom systers fästman o hans bror o hämta upp oss o han tog oss hem med hans o hans brors bil. Vi va hemma över 3 och jag sov 4. Jag var astrött.. Och jag vaknade tidigt.. 11 typ.. Aja , nu ska jag ringa sara sen fixa mig i klä på mig sen ut. Och jag har inga kläder allt e i resväskorna.. Damn! Jag hittar någ nåt.. Nåt måste det finnas.. Nånstans.. Haha , aja vi ses :) / Ajda


Och Grattis Gomane! I efterskott :) Tråkigt att jag inte kunde komma på ditt kalas hoppas du hade det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0