:D

Hej hej! Skolan var hel okej , som alltid.. På hemkunskapen råkade nor tappa ett glas o så blev Karin ( Hemkunskaps läraren ) skiit arg på Sara? HAHA! Aja.. Idag måste jag hinna med mycket!

1. Gå ut med Sara o göra en asrolig grej HAHA!

2. Duscha

3. Träna på dikter jag ska läa upp imorgon eftersom det e öppet hus!

4. Packa

5. ladda min mobil ( haha )

Och såklart äta , gå på toa och alla dom sakerna haha :) Aja imorgon ska vi resa :') Jag bloggar såklart innan jag reser! Om jag har tid vill säga för jag ska ju till öppet hus, sen äta o sånt , men jag tror jag bloggar innan jag reser :) TILL BULGARIEN !! WOHOO!! FUNNY! Det tråkiga är ju att jag inte kommer ha tillgång till en data! FAN! Men vi får hoppas på att Sara kommer blogga. Annars så får Nor eller nån gästblogga här på bloggen ;) Aja , nu ska jag ut till Sara! Vi ses!

Glöm nu inte o sms:a mig nu! Puss :love: // Ajda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0