Hej

hej alla läsare ;) Asså jag har inte kunnat blogga sorry, men jag har faktiskt ett liv utanför bloggen med. Och det blir stressigt, men vad kul att sara börjat blogga och vad kul att du ska resa :) men såklart kommer jag sakna dig :( Men jag ska faktiskt oxå resa i juni ;) 16 juni :) nice va? Sara jag har inte köpt nåt till dig för det finns typ inget snyggt.. Men imorgon ska jag till stan o kolla runt om jag hittar nåt :love: Hoppas jag hittar nåt fint, asså det finns skit fula saker här och det finns typ inget heller. Bara typ kläder som är skit fula. Haha! Aja , jag har inget o skriva.. Så nu slutar mitt inlägg, vi ses kanske imorgon för vi ska till stan o bussen tar 2 timmar dit o tillbaka ungefär så vi får helt enkelt se hur det blir . Peace and Love / Ajda




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni intresserade att läsa om humor och hur 3 bästisar vardag ser ut? Älskar ni era bästisar så himla mycket och vill få inspiration om hur ni ska hantera så bra bästisskap?



DÅ ÄR VÅR BLOGG PERFEKT FÖR ER!



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



www.friendpower.blogg.se



2010-05-14 @ 21:52:58
URL: http://friendpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0