I Bulgarien

hejhej , just nu befinner jag mig i Bulgarien. Sitter på mammas mini data. Kommer ej kunna blogga så ofta eftersom jag har fullt upp med att gå ut och bada :) Tyvärr så finns det inte så mycket sol här och det regnade faktiskt idag! Men det vara bara lite regn och det blev varmare ganska snabbt. Det kanske inte blir inlägg varje dag för det finns fler som vill ha datan, alltså i min familj. vi e ju 6 stycken som delar på 2 datorer! Egentligen skulle jag inte få datan men jag tjatade så storebror gav upp ;) HEHE! Jag kan inte sitta o ta en massa kort nu  och lägga in dom för det är en MASSA! ( asså jag tog kort med denna data för min mobilsladd e visst borta till min nya mobil.. ) och jag kan inte ta kort nu här i lobbyn för det sitter folk o dom kommer nog undra vad jag håller på med  hehe.. men för er skull  så tog jag ¨några kort  även om det va skämmigt ;) Här får ni de, resten får ni när jag kommer hem!




Liten del av lobbyn



Liten del av lobbyn



Liten del av lobbyn




Liten del av lobbyn ( taket )


Så det var alla! Skämmigt att ta fler jue :S HAHA! Aja vi ses nu ska jag ska det lungt! I sverige är klockan 9 nu men här i bulgarien är det 10 :) Idag har jag bara vart hemma o vi gick ut o promenera ba 30 min typ. men det e ju bara första dagen. Vi kunde inte bada för det va inte så varmt. Hoppas vi kan bada imorgon! Puss hej ajda :love:

Och Sara, om du ser detta inlägg så måste du blogga. Om jag ser imorgon elelr överimorgon att du inte bloggat så kommer jag göra huvudgrejen o smsgrejen ;) Peace and Love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0