Shillillulu

Shullullulu alla  sköna bloggare and sorry ajda att jag inte har bloggat men nu gör jag det iaf(:
to ajda: lycko dej du e i bulgarien men ajda det var skitvarmt idag och vi gick till gipen med skolan men aja hoppas att du har jättekul i bulgarien. Men på juni tänker iaf jag resa. fast då kommer jag att vara där i en månad och jag ska resa till olika länder alltså vi reser mmed bil till syriien och på lvägen går vi igenom massa länder och varje land så bokar vi ett hotell och stannar där en vecka och vi går också igenom bulgarien så kanske blir det samma hotel som du har nu men för att vara ärlig så är det jobbigt att resa med bil men min lilleb r9r kan inte åka i en flygplan vi gör bara det när vi ska åka nånstans så där som du ajda.

och nu till er bloggare: tänkte säga en liten rolig gåta Vad gjorde bageren när polise kom??

Svar: smet hahah

amen aja ses /sara puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0